2014年5月31日 星期六

幸福

跟著一眾團友來旅行, 本以為鼓浪嶼是個攝影的好地方, 卻發覺原來跟想象是有距離的. 

正納悶的時候有一對男女來這裡拍準婚照.

嘩, 小兩口子男的俊女的美, 看他們多投入多陶醉.

好吧, 讓我加入吧... 於是在遠遠處把鏡頭瞄準了
!









 
好美! 

咦.... 不對, 誰擋在我鏡頭前了?  那頭是誰的?

哎! 原來是攝影協導專教人擺 poses 的, 我怎能斥責他離開呢!



嘻嘻.... 還好大家的目光都聚焦在帥哥美女身上, 
如果我不提您不會留意到的, 對麼?

哦, 我只好帶著小小的遺憾給他們大大的祝福 --

祝 您們愛情永固, 永浴愛河!



圖/文 : 古麟



Ave Maria Lyrics

Ave Maria, gratia plena,
Maria, gratia plena,
Maria, gratia plena,
Ave, Ave, Dominus,
Dominus tecum.
Benedicta tu in mulieribus, et benedictus,
Et benedictus fructus ventris (tui),
Ventris tui, Jesus.
Ave Maria!
Ave Maria
Mater Dei
Ora pro nobis peccatoribus,
Ora, ora pro nobis;
Ora, ora pro nobis peccatoribus,
Nunc et in hora mortis,
In hora mortis nostrae.
In hora, hora mortis nostrae,
In hora mortis nostrae.
Ave Maria!
Ave!





沒有留言:

張貼留言